Klacht DPD Pakketservice: Pakket onder scooterseil

Klachtnummer
# 407461
Gebruiker
Breij
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Postbezorger heeft op 27 november een pakketje bezorgt, echter is deze niet aan een persoon afgegeven maar "onder het scooterzeil" neergelegd. Dit is mede gedeeld door een kaartje in de brievenbus.
Ik snap dat het druk is maar er is zeker een buur thuis om het pakket aan te nemen. Dit kan niet zolang ik daar geen toestemming voor heb gegeven!!

Gewenste oplossing

Ik wil dat pakketbezorgers hun werk volgens afspraken uitvoeren. Als ik niet klaag kan de informatie ook niet overgebracht worden naar de bezorger. Door klachten te verzamelen kunnen jullie wellicht rotte appels er uit halen.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen