Klacht DPD Pakketservice: Pakket op verkeerd adres bezorgd.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 533732
Gebruiker
DeePee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Terwijl ik door het raam naar de loopplank van m'n schip zit te kijken krijg ik een e-mail bevestiging van DPD dat mijn pakket is afgeleverd.
Ik heb geen bezorger gezien!

Weer een pakket kwijt, kosten deze keer €46,50.

De oplossing

Zorgen dat de bezorgers leren te checken of de pakketten daadwerkelijk door de geadresseerde in ontvangst worden genomen, en niet liegen over de bezorging!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DeePee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket was bij verkeerd adres bezorgd, gelukkig heeft de ontvanger het pakket persoonlijk bij mij afgeleverd. Geen oplossing van DPD's kant. en ook geen reactie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen