Klacht DPD Pakketservice: Pakket op verkeerde adres afgeleverd

Klachtnummer
# 436715
Gebruiker
Finn9
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Pakket op verkeerde adres afgeleverd
Terwijl ik ‘S ochtends nog een mail heb gekregen met het juiste adres.
20 min moeten wachten om iemand aan de telefoon te krijgen (€10).
Medewerker vertelde dat het pakket helemaal nog niet afgeleverd was.. moet niet gekker worden...
Communicatie in dit bedrijf is dus niet zo best.
Medewerker ging met iemand mailen.. weet nu nog steeds niets.

De oplossing

Pakket zo snel mogelijk laten bezorgen.. vergoeding in de bel kosten..

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen