Klacht DPD Pakketservice: Pakket retour gestuurd zonder toestemming ontvanger

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 383746
Gebruiker
Daan420
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket zou worden afgeleverd bij een parcel pick-up store. Deze is retour gestuurd zonder enige melding. DPD kan niet vertellen wat de reden van retour is, wie deze opdracht heeft gegeven, en blijkbaar is het de normale gang van zaken om dit niet te melden bij de ontvanger.

De oplossing

Laten weten wie de opdracht heeft gegeven om het te retourneren, en zorgen dat het pakket terug wordt gestuurd.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste D. van der Elst,

    Bedankt voor je bericht.
    Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is ontstaan met betrekking tot de levering van je pakket.
    Uiteraard is het niet de bedoeling dat een pakket zomaar retour gaat.
    Ik heb het pakketnummer net gecontroleerd en helaas is dit in dit geval wel gebeurd en is inderdaad geen logische toedracht of verklaring voor.
    Ik adviseer je contact op te nemen met de verzender van je pakket zodat deze je een vervangend pakket kan toesturen.
    Voor overige vragen of opmerkingen wil je vragen je tot één van onze officiële social media kanalen te wenden, via die weg kunnen wij je het snelst te woord staan. Met vriendelijke groet, Customer Service DPD

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Daan420
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?