Klacht DPD Pakketservice: Pakket staat niet zoals omschreven op het briefje voor de schutting! pakket ( fiets) is dus zoek

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 391845
Gebruiker
Beertje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij thuiskomst van vakantie, briefje in de bus gevonden van de DPD bezorger, met er op "pakket staat tegen de schutting"!
Maar pakket staat er niet!!!
Op het briefje staat geen pakketnummer/ geen bezorgdatum.. niets meer dan bovenbeschreven.
Pakket is dus zoek.
Ik heb de bezorger ook geen toestemming gegeven om onbeheerd pakjes achter te laten. Eerder nog dit is vragen om problemen en vind het ronduit NIET kunnen!!! en volgens mij mag dit ook NIET!
Helaas kan ik maar 1 foto uploaden??

De oplossing

Ik wil mijn bestelde fiets! of het totaal bedrag van mijn aankoop retour ontvangen, Tevens wil ik dat de bezorger wordt aangesproken op zijn gedrag.
Dit kan toch niet.. zomaar doodleuk een (pakket) fiets voor iemands schutting zetten !!!

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste B.E. de Roo,

    Bedankt voor je bericht.

    Vervelend om te vernemen dat je jouw pakket niet hebt ontvangen.

    Ik adviseer je om contact op te nemen met de verzender, zodat er een onderzoek opgestart kan worden.
    Zij kunnen ook een claim in dienen voor de kosten.

    Met vriendelijke groet,

    DPD Customer Service

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Beertje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kontakt opnemen met de verzender. Maar hand in eigen boezem steken gebeurd niet! De bezorger mag toch het pakket niet zomaar voor een schutting zetten?! Wat is dit nou voor een antwoordt. Zij zijn toch zelf fout. Neem ie verantwoordelijkheid DPD het bedrijf de afzender schermt nl dat het pakket is afgeleverd Daar sta je dan als klant.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen