Klacht DPD Pakketservice: Pakket verdwenen en is niet terug te vinden

Allardo

Vorig jaar is er tijdens mijn vakantie een pakket aangeboden welke ik binnen zeven dagen kon afhalen. Echter was ik daarvoor te laat waarop het pakket is teruggestuurd naar DPD. Dit pakket blijkt verdwenen te zijn en ondanks mijn bewijs is het niet te achterhalen waar het pakket gebleven is. Een chat contact hierover wordt abrupt afgebroken omdat er geen verklaring voor is. Dit geeft een onbetrouwbare indruk waarvan ik zeker niet de enige zal zijn. Jammer dat DPD PAKKETSERVICE in een tijd dat er veel online gekocht wordt NIET BETROUWBAAR is.

Allardo
    Wat ik mij afvraag is, waar blijven de niet bezorgde pakketten? Als ik de reeks klachten lees loopt dat aardig in de papieren. De manier waarop je verder afgehandeld wordt, slaat alles. Voortaan zal ik informeren met welk bezorgservice het verstuurd wordt. In ieder geval niet meer met DPD, dat is te riskant! Ik betaal liever ietsje dan alles kwijt te raken!

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?