Klacht DPD Pakketservice: Pakket verstuurd 16-10 pakket is foetsie klantenservice reageert niet.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 331086
Gebruiker
marcella
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Pakket verstuurd 16-10 pakket is foetsie klantenservice reageert niet. 05228051053364. Verwijst me naar de verzender die heeft onderzoek ingesteld waar echt totaal geen reactie meer is op geweest.

De oplossing

schade vergoeding of mijn pakket

7 reacties

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Beste heer/mevrouw Melker, wat vervelend om te horen dat je nog niks van ons hebt vernomen. Ik heb mijn collega's op het depot een bericht gestuurd met het verzoek om dit te gaan uitzoeken. Wanneer ik meer weet, neem ik contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    DPD klantenservice
  2. Auteur
    marcella
    Datum
    Dat zou ontzettend fijn zijn dan weet ik ook waar ik aan toe ben want dit loopt bijna twee maanden, en het kan er bij mij niet in dat ik totaal niet wordt geholpen, en continue mails krijg dat de verzender een onderzoek kan instellen. Dat heeft ze gedaan en nooit reactie op gekregen. De verzender heeft het opgegeven, en ik als ontvanger besta dan ineens niet meer, en zou toch echt heel graag willen weten waar mijn aankoop is.
  3. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Beste Marcella, normaliter moet de verzender dit eigenlijk samen oplossen met ons. De verzender heeft het pakket ten slotte bij ons aangemeld en is dan ook verzekerd voor dit soort vervelende situaties. Gezien er maar geen antwoord komt, heb ik in dit geval een bericht naar het depot gestuurd. Je hoort van ons wanneer we reactie hebben ontvangen.

    Met vriendelijke groet,
    DPD klantenservice
  4. Auteur
    marcella
    Datum
    En inmiddels zijn we weer 5 dagen verder maandag loopt dit twee maanden. Nog geen contact net als al die andere keren
  5. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Beste Marcella, ik heb nogmaals een bericht gestuurd alleen dan naar een andere afdeling. Helaas heb ik nog geen reactie ontvangen van de andere afdeling. Wanneer ik meer weet neem ik natuurlijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    DPD klantenservice
  6. Auteur
    marcella
    Datum
    Beste, Ik wacht al twee maanden en vier dagen?
  7. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Marcella, hoe vervelend dit ook is, de verzender moet een onderzoek bij ons in laten stellen naar de vermissing van het pakket. Hij is hier immers voor verzekerd. Elk verzoek wat door de verzender aan ons wordt gedaan zullen wij dan ook actie op ondernemen. De verzender die kan ons gewoon contacteren hier over.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marcella
Datum
Uiteindelijke oplossing
jammer weer niets gehoord loopt nu 2 maanden en 5 dagen. Pakket verdwijnt gewoon en niemand die wat weet. Oook de klant niet die een onderzoek heeft laten instellen. Ik als betaler en ontvanger sta volledig in de kou. Jullie winnen veel plezier met mijn blender stelletje boeven Geen #DPD voor mij en mijn webwinkel meer
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?