Klacht DPD Pakketservice: Pakket voor de deur gezet zonder aangegeven te hebben.

Klachtnummer
# 389307
Gebruiker
BK
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket voor de deur gezet, kon zo gepakt worden door andere mensen.
niemand thuis.

De oplossing

Verklaring geven voor deze handeling

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Kirschbaum,

    Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat jouw pakket voor de deur is neergezet terwijl er geen neerzettoestemming was. Dit is uiteraard onacceptabel.

    Graag vernemen wij van jou jouw 14-cijferige pakketnummer via een van onze eigen officiële​ kanalen, zodat wij jouw klacht in behandeling kunnen nemen en jou zo goed mogelijk verder kunnen helpen. Dit kan via een contactformulier voor verzenders via onze website of via een privébericht op onze twitter of facebook pagina.

    We zien jouw bericht graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Customer Service DPD​​​

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?