Klacht DPD Pakketservice: Pakket voor de voordeur gezet

Klachtnummer
# 360126
Gebruiker
Dieuwke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Auto onderdelen van een aardige waarde werd bezorgd via de dpd. Kwamen langs, hebben het pakket gewoon voor de voordeur gezet. Iedereen die langs had gelopen had het pakket gewoon zo mee kunnen pakken

De oplossing

Gewoon niet meer doen, netjes aanbellen en anders bij de buren bezorgen of mee terug nemen.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw van Elzakker,

    Bedankt voor je bericht. Ik vind het vervelend om te lezen dat jouw pakket neer is gezet voor de voordeur.

    Ik ga je klacht doorsturen naar het juiste depot en zij zullen de chauffeur aanspreken en zorgen voor een gepaste straf.

    Met vriendelijke groeten,
    Customer Service DPD

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen