Klacht DPD Pakketservice: Pakket werd in Engeland drijfnat afgeleverd, auto lek zei de bezorger.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 481801
Gebruiker
Thea#1829
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Het pakket dat ik naar mijn schoonmoeder in Engeland heb gestuurd, kwam drijfnat aan. De auto was lek zei de bezorger.

De oplossing

Het pakket woog 2 kilo en ik wilde het aan huis laten bezorgen. Het minste wat u kunt doen is de kosten vergoeden.

2 reacties

  1. Auteur
    Thea#1829
    Datum
    Verleden week heb ik een klacht gemeld bij DPD. Als gemeld wordt dat een pakket drijfnat aankomt, verwacht ik wel een reactie van DPD. Als ik helemaal niets hoor, is dit de laatste keer geweest dat ik iets met DPD verstuur. Ik zal de foto op facebook zetten, zodat ook mijn vrienden zien dat ze beter geen gebruik meer kunnen maken van DPD, vooral omdat er op een klacht over dat natte pakket niet wordt gereageerd
  2. Auteur
    Thea#1829
    Datum
    Ik heb nog helemaal niets gehoord van DPD

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Thea#1829
Datum
Uiteindelijke oplossing
DPD heeft op geen enkele manier gereageerd en ik zal egeen pakketjes meer verzenden met DPD
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen