Klacht DPD Pakketservice: Pakket word niet afgeleverd

Klachtnummer
# 373836
Gebruiker
Daniel1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Waardeloos bedrijf om telefonisch mee in contact te komen.
Mijn pakket zou al sinds dinsdag bij DPD moeten liggen, maar deze word niet gescand in het depot, en zeker niet afgeleverd.

Bellen met dpd is echt onmogelijk, maar kost je wel geld.

De oplossing

Dat mijn pakket eens afgeleverd gaat worden.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Klapwijk,

    Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het vervelend om te vernemen dat er onduidelijkheid was over je pakket.

    De verzender van jouw pakket heeft het pakket 24 juni online bij ons aangemeld, maar pas 27 juni verzonden. Wij hebben het pakket vervolgens gelijk de eerstvolgende werkdag geleverd.
    Deze klacht kan je dus beter bij de verzender van je pakket neerleggen.

    Ik kan zien dat het pakket inmiddels door jou in ontvangst is genomen.
    Indien dit niet het geval is, adviseer ik je om contact op te nemen met de verzender van je pakket. De verzender van je pakket kan bij ons een onderzoek starten en eventueel een claim indienen.

    Met vriendelijke groet,
    Customer Service DPD

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen