Klacht DPD Pakketservice: Pakket wordt al een week lang niet geleverd, geen info over levering, lijkt op depot te blijven.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 379701
Gebruiker
Tonic
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket wordt al een week lang niet geleverd, geen informatie over levering, lijkt op depot te blijven liggen.

De oplossing

Pakket leveren aan thuisadres (volgens afgesproken leveringsvoorwaarden) met tijdige en duidelijke berichtgeving over levering

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Graaff, helaas hebben we nog steeds geen reactie ontvangen van onze collega's op het depot. Ik heb daarom nogmaals een bericht naar hun gestuurd. Daarnaast wil ik je adviseren om contact op te nemen met de verzender zodat er een onderzoek in gang gezet kan worden. Wanneer we een reactie hebben ontvangen nemen we contact met je op. Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    DPD klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tonic
Datum
Uiteindelijke oplossing
DPD geeft aan dat het pakket "kwijt" is op/bij/naar depot Oirschot; verzender stelt hierover onderzoek in en heeft aangegeven het aankoopbedrag aan mij terug te betalen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen