Klacht DPD Pakketservice: Pakket wordt al een week lang niet geleverd, geen info over levering, lijkt op depot te blijven.

sad Niet opgelost
Tonic

Pakket wordt al een week lang niet geleverd, geen informatie over levering, lijkt op depot te blijven liggen.

Pakket leveren aan thuisadres (volgens afgesproken leveringsvoorwaarden) met tijdige en duidelijke berichtgeving over levering

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw Graaff, helaas hebben we nog steeds geen reactie ontvangen van onze collega's op het depot. Ik heb daarom nogmaals een bericht naar hun gestuurd. Daarnaast wil ik je adviseren om contact op te nemen met de verzender zodat er een onderzoek in gang gezet kan worden. Wanneer we een reactie hebben ontvangen nemen we contact met je op. Excuses voor het ongemak.

DPD klantenservice

Tonic
DPD geeft aan dat het pakket "kwijt" is op/bij/naar depot Oirschot; verzender stelt hierover onderzoek in en heeft aangegeven het aankoopbedrag aan mij terug te betalen.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?