Klacht DPD Pakketservice: Pakket wordt maar niet bezorgd

Gerko

Pakket wordt maar niet geleverd.
Een bestelling uit Engeland is op 26-4 verstuurd, was 27-4 in Nederland (meteen invoerrechten betaald) en ik had een parcel pickup point geselecteerd.
Op 29-4 hebben ze geprobeerd het thuis af te leveren wat dus niet de bedoeling was.
Op 30-4 gebeld, en ze hebben het aangepast dat het alsnog naar het pickup point gaat maar de status is nu op 3-5 nog steeds dat het in depot is. Het schiet dus niet op terwijl het pakket nu al bijna een week in Nederland is.
Graag spoedig actie.

Graag zo spoedig mogelijk mijn pakket leveren, eventueel op afspraak tijdstip thuis ipv pickup point maar dan alleen in overleg.

Gerko
    Pakket blijft maar op depot, geen reactie DPD en weer geprobeerd te bellen maar verbinding wordt verbroken wegens drukte. Nu begrijp ik het, het regent klachten bij DPD!
    Het pakket is al een week in Nederland en ik maar wachten.

Gerko
Inmiddels wel iemand van DPD aan de lijn gekregen en die heeft me goed verder geholpen. Het blijkt in het systeem toch nog niet goed te staan en dat is gecorrigeerd zodat het pakket weer vrij komt voor uitgifte. Ze heeft ook een terugbelkoppeling gemaakt om deze in de gaten te houden en mij te informeren. Zeer netjes. Edit: Gisteravond (6-5) werd ik gebeld en het pakket zou opnieuw naar de pickup shop gaan van DPD. Daar was ik vanmiddag na werk, die man zoeken en zoeken... niets. Geen pakket voor mij. Kom ik thuis en zoek de status op: "Terug op depot na onsuccesvolle afleverpoging. Ontvanger niet aanwezig (3e keer)." Ongelooflijk, wat een onprofessioneel geklungel. Ik weet niet waar ze geweest zijn, maar niet daar waar ze hadden moeten zijn. En nu weer 20 minuten in de wacht. Waardeloos! Begreep in de DPD shop dat er ontzettend veel mis gaat, ook van andere klanten.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?