Klacht DPD Pakketservice: Pakket wordt niet bezorgd bij het dichtsbijzijnde Pick-up parcelshop

mjvanderveer

Ik was bij het eerste (en enige?) bezorgmoment niet thuis. Vervolgens is het pakket NIET afgeleverd bij een van de drie dichtsbijzijnde Pick-up parcelshops, maar bij een willekeurige op 6 km van m’n huis.

Aangezien ik geen auto tot mijn bezit heb en het om een groot pakket gaat (ik laat het niet voor niets bezorgen), kan ik hem niet zelf ophalen.

Vervolgens heb ik drie keer moeten bellen naar het “servicenummer” (wat overigens een zeer niet servicegerichte 0,50 cent kost per gesprek) voor een oplossing en de vraag waarom hij niet bij mijn dichtsbijzinde Pick-up parcelshop is geleverd, maar dat weten ze niet en ze kunnen vervolgens niets doen.

Kortom, waardeloze service.

Ik wil dat het pakket alsnog bij mij aan de deur wordt bezorgd, of als dat echt teveel gevraagd is voor een bezorgdienst, dan bij wél het dichtsbijzijnde Pick-up parcelshop.

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw van der Veer, wanneer een pakket eenmaal bij een parcelshop is afgeleverd, kan ik er helaas niet meer voor zorgen dat deze alsnog bij je afgeleverd wordt. Als het pakket 7 dagen bij de parcelshop ligt, zal deze retour gaan naar de verzender. Je kunt dan aan de verzender verzoeken om het pakket nogmaals te sturen.

DPD klantenservice

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?