Klacht DPD Pakketservice: Pakket wordt niet geleverd en klantenservice is bagger.

Klachtnummer
# 523922
Gebruiker
LeverMijnPakket!
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket is een beetje rondgestuurd in eigen depots, ondanks vermelding van juiste afleveradres. Teruggestuurd naar Duitsland, waar ik zelf een nummer voor moet Googlen want schijnbaar heeft DPD NL totaal geen contact met DPD DL, en zelfs geen contactgegevens?! Vervolgens krijg ik van DPD DL te horen dat de naam en het adres op het pakket niet kloppen met wat ik aangeef wat er op staat. TERWIJL HET NET BEVESTIGD IS DAT HET KLOPT DOOR DE KLANTENSERVICE IN NL. Wat een belabberde opeenhoping van incompetentie. Lever gewoon het pakket af in plaats van het terug te sturen (en uiteraard de rekening daarvoor te presenteren bij ons).

De oplossing

Lever het pakket af!

1 reactie

  1. Auteur
    LeverMijnPakket!
    Datum
    DPD reageert niet. Niet via deze site of via de klacht die ik rechtstreeks gestuurd heb...

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen