Klacht DPD Pakketservice: Pakket wordt niet geleverd. Contact krijgen is vrijwel onmogelijk

Klachtnummer
# 451153
Gebruiker
J
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik probeer al een aantal dagen contact te krijgen met DPD over de status van mijn pakket.
Deze zou volgens hun mail als eens bezorgd worden, maar is uiteraard niet geleverd.
Na contact met DPD gaven ze aan dat het pakket nog niet was opgehaald bij de leverancier. Daarop leverancier gebeld en deze zeggen dat het pakket wel degelijk is opgehaald.

Heb nogmaals meermaals geprobeerd telefonisch contact te krijgen met DPD maar na een aantal minuten in de wacht te staan wordt de verbinding verbroken. (Dat is overigens makkelijk geld verdienen voor €0,50 per telefoontje)

Ook via de mail wordt niet gereageerd.

De oplossing

Update geven over de status van pakket zodat ik weet wanneer ik deze kan verwachten.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen