Klacht DPD Pakketservice: Pakket wordt niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 441199
Gebruiker
M.P. van Vliet
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Klantenservice heeft veel te lange wachtrij. Twee maal toe minimaal 15 minuten in de wacht gestaan. 1e keer werd er opgehangen

Doen weinig om te verbeteren. Wordt niet naar de klant geluisterd. Een simpele we nemen het mee kan er niet eens vanaf.

Ik weet niet eens zeker of pakket nu wel verzonden gaat worden, of dat het nog steeds in het depot achterblijft. Klantenservice moest een email sturen.

Klantvriendelijkheid staat ook niet hoog in het vaandel.

Gewenste oplossing

Dat DPD een gedegen back-up maakt zodat pakketten niet achterblijven in het depot.
Fatsoenlijke klachtenformulier.
Of een verhoging van de capaciteit van de klantenservice, of ervoor zorgen dat ontvangers minder snel contact hoeven op te nemen.

Onderzoek niet meer via verzender te laten doen.
Geboden oplossing
niets
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen