DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht DPD Pakketservice: Pakket wordt niet geleverd
Details
Klacht
Klantenservice heeft veel te lange wachtrij. Twee maal toe minimaal 15 minuten in de wacht gestaan. 1e keer werd er opgehangenDoen weinig om te verbeteren. Wordt niet naar de klant geluisterd. Een simpele we nemen het mee kan er niet eens vanaf.
Ik weet niet eens zeker of pakket nu wel verzonden gaat worden, of dat het nog steeds in het depot achterblijft. Klantenservice moest een email sturen.
Klantvriendelijkheid staat ook niet hoog in het vaandel.
Gewenste oplossing
Dat DPD een gedegen back-up maakt zodat pakketten niet achterblijven in het depot.Fatsoenlijke klachtenformulier.
Of een verhoging van de capaciteit van de klantenservice, of ervoor zorgen dat ontvangers minder snel contact hoeven op te nemen.
Onderzoek niet meer via verzender te laten doen.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.