Klacht DPD Pakketservice: Pakket wordt niet geleverd
Details
De klacht
Klantenservice heeft veel te lange wachtrij. Twee maal toe minimaal 15 minuten in de wacht gestaan. 1e keer werd er opgehangenDoen weinig om te verbeteren. Wordt niet naar de klant geluisterd. Een simpele we nemen het mee kan er niet eens vanaf.
Ik weet niet eens zeker of pakket nu wel verzonden gaat worden, of dat het nog steeds in het depot achterblijft. Klantenservice moest een email sturen.
Klantvriendelijkheid staat ook niet hoog in het vaandel.
De oplossing
Dat DPD een gedegen back-up maakt zodat pakketten niet achterblijven in het depot.Fatsoenlijke klachtenformulier.
Of een verhoging van de capaciteit van de klantenservice, of ervoor zorgen dat ontvangers minder snel contact hoeven op te nemen.
Onderzoek niet meer via verzender te laten doen.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.