Klacht DPD Pakketservice: pakket wordt pas na 3 dagen bezorgd

# 62063
mevrouw N.

Dag 1: om 9.30 een mail met bezorgtijd. Vind dit tamelijk laat, hoort de avond tevoren gestuurd te worden, dan kun je nog iets regelen. Hele thuis, niets bezorgd.
Dag 2: weer om 9.30 uur, 2 mailtjes met verschillende bezorgtijden. Weer niets bezorgd. Op hun website gekeken, ze hadden tijdgebrek! Lijkt me vriendelijker als ze even een berichtje sturen of telefoontje.
Dag 3: weer 2 mailtjes met verschillende bezorgtijden, later nog een mail met weer andere tijden. Mailen lukt niet, er is niemand aanwezig, wordt wel verwezen naar collega's, maar die genieten denk ik ook van de zon. Op een gegeven moment belt een mevrouw van DPD, de chauffeur was bij mij aan de deur geweest, ik was niet thuis en pakket was afgeleverd bij de buren. Ben geen minuut de deur uit geweest, chauffeur had blijkbaar haast, heb zelfs 2 deurbellen die goed werken, maar geen belletje gehoord. Grote schande.

voor mij is er geen oplossing, maar het bedrijf moet onderling beter communiceren en de klanten informeren als er iets fout gaat.

DPD Pakketservice
    Beste mevrouw,
    we vinden het heel vervelend dat u meerdere mailtjes hebt ontvangen met verschillende informatie. Dat is inderdaad niet handig. We zullen dit intern oppakken.
    Bedankt voor uw melding,
    Astrid
    mevrouw N.
    Het gaat niet alleen over verschillende levertijden. Pakketje is pas op de 3e dag geleverd, de 1e en 2e dag niet bezorgd wegens tijdgebrek. Lijkt me dat de planning niet in orde is en verwacht op zijn minst een telefoontje of mailtje dat het die dag niet lukt. Hoef ik ook niet langer thuis te blijven.
    mevrouw N.
    Het niet (meer) reageren getuigt van bijzonder onvriendelijke klantenservice.

mevrouw N.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?