Klacht DPD Pakketservice: pakket wordt pas na 3 dagen bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 62063
Gebruiker
mevrouw N.
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Dag 1: om 9.30 een mail met bezorgtijd. Vind dit tamelijk laat, hoort de avond tevoren gestuurd te worden, dan kun je nog iets regelen. Hele thuis, niets bezorgd.
Dag 2: weer om 9.30 uur, 2 mailtjes met verschillende bezorgtijden. Weer niets bezorgd. Op hun website gekeken, ze hadden tijdgebrek! Lijkt me vriendelijker als ze even een berichtje sturen of telefoontje.
Dag 3: weer 2 mailtjes met verschillende bezorgtijden, later nog een mail met weer andere tijden. Mailen lukt niet, er is niemand aanwezig, wordt wel verwezen naar collega's, maar die genieten denk ik ook van de zon. Op een gegeven moment belt een mevrouw van DPD, de chauffeur was bij mij aan de deur geweest, ik was niet thuis en pakket was afgeleverd bij de buren. Ben geen minuut de deur uit geweest, chauffeur had blijkbaar haast, heb zelfs 2 deurbellen die goed werken, maar geen belletje gehoord. Grote schande.

De oplossing

voor mij is er geen oplossing, maar het bedrijf moet onderling beter communiceren en de klanten informeren als er iets fout gaat.

3 reacties

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Beste mevrouw,
    we vinden het heel vervelend dat u meerdere mailtjes hebt ontvangen met verschillende informatie. Dat is inderdaad niet handig. We zullen dit intern oppakken.
    Bedankt voor uw melding,
    Astrid
  2. Auteur
    mevrouw N.
    Datum
    Het gaat niet alleen over verschillende levertijden. Pakketje is pas op de 3e dag geleverd, de 1e en 2e dag niet bezorgd wegens tijdgebrek. Lijkt me dat de planning niet in orde is en verwacht op zijn minst een telefoontje of mailtje dat het die dag niet lukt. Hoef ik ook niet langer thuis te blijven.
  3. Auteur
    mevrouw N.
    Datum
    Het niet (meer) reageren getuigt van bijzonder onvriendelijke klantenservice.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mevrouw N.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen