Klacht DPD Pakketservice: Pakket zoek ..ik wil vergoeding

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 291268
Gebruiker
J.S. Land
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Er is een Pakketje bij jullie zoek geraakt ter waarde van 30 Euro en nu willen jullie 14,20 vergoeden op basis van het gewicht????
Er kan wel een telefoon in zitten van 100 Euro..die weegt niks.

Ik vind het belachelijk omdat de factuur is ingeleverd weten jullie precies wat ervoor betaald is.
Het is bij jullie zoek geraakt en naar een verkeerd Depot gestuurd.
Ik wil gewoon mijn 30 Euro .

De oplossing

Het pakket vergoeden voor het bedrag wat ik er voor betaald heb.

6 reacties

  1. Auteur
    J.S. Land
    Datum
    Maria, fijn dat je dat wil doen, want zo met klanten omgaan is natuurlijk belachelijk.
    Hoe gaan ze contact opnemen...hier??
    Ik hoor het graag,

    Land
  2. Auteur
    J.S. Land
    Datum
    Tot nu toe heb ik helemaal niks gehoord..
    Ik ben BOOS heel BOOS. Hoe kan je nu op basis van gewicht van een Pakket wat zoek is
    (Wat weegt een pakket wat er niet is???) een bedrag uitkeren..
    Jullie vragen toch om een factuur, daarin staat duidelijk dat ik 30 Euro betaald heb.
    Ik vind het knap dat DPD 3 spijkerbroeken kan kopen voor 14,20 incl verzendkosten.
    En wat te denken van alle telefoon gesprekken naar DPD, worden die ook nog vergoed.
    Waardeloos Bedrijf..... Dat Prik Deklantniet..... DPD weg ermee
  3. Auteur
    J.S. Land
    Datum
    Er is contact geweest met de afzender, maar wij hebben 30 Euro betaald en dat willen we terug.
    In jullie Manuel staat dat als het Pakket NIET gescand is er op basis van gewicht vergoed wordt.
    Ons Pakket is WEL gescand en dus hebben wel gewoon recht op 30 Euro en natuurlijk de gemaakte telefoon onkosten....
    Excuses kopen wij niks voor en zeker geen 3 wrangler spijker broeken voor 14,20...
  4. Auteur
    J.S. Land
    Datum
    Maria ik weet dat het niet jouw afdeling is maar....

    Het zou fijn zijn als DPD zich aan zijn eigen voorwaarden houd ..
    Het Pakket is WEL gescand en dus moet er niet uitbetaald worden op basis van gewicht.
    Ik wil gewoon mij geld terug
  5. Auteur
    J.S. Land
    Datum
    Maria bedankt voor je reactie , maar de verzender heeft hier NIET mee ingestemd maar opnieuw bezwaar gemaakt...
    Wij zijn het hier helemaal niet mee eens .. de verzender NIET en de Ontvanger ook NIET...
    We hebben toch bewijs dat we 30 Euro betaald hebben..
    Ga die broeken maar eens zoeken, het pakketje moet toch ergens zijn.
  6. Auteur
    J.S. Land
    Datum
    Hebben ze ook in Rijssen gezocht dan...of alleen in Veenendaal
    Volgende keer maar een baksteen er bij in.....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.S. Land
Datum
Uiteindelijke oplossing
nog niet eens de helft betalen terwijl een betaalbewijs hebt....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen