Klacht DPD Pakketservice: Pakket zogenaamd binnen, niks gekregen.

Klachtnummer
# 354160
Gebruiker
MozzarellaSticks21
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb eergisteren een pakketje besteld wat vandaag had moeten aankomen. Ik heb een mailtje gehad waarin staat dat het pakketje is bezorgd. Ik was tijdens de tijden dat het pakketje bezorgd zou worden thuis maar heb geen bel gehoord en er is ook geen 'niet thuis' briefje door de bus gedaan.

De oplossing

Me vertellen waar mijn pakketje zich bevind.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen meneer/mevrouw Wijkniet,
    Wanneer een pakket op geleverd staat maar je hebt niets ontvangen is het zaak zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de afzender.
    Deze kan namelijk via de zakelijke ingang met DPD een onderzoek laten starten om op die manier het pakket boven water te krijgen.
    Ook kan de afzender er bijvoorbeeld voor kiezen om je in de tussentijd te voorzien van een nieuw pakket.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen