Opgelost door DPD Pakketservice: Pakketje afgeleverd op verkeerd adres.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 389572
Gebruiker
TT
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakketje vermeld heel duidelijk bedrijfsnaam, volledig bedrijfsadres en persoon aan wie het pakket afgegeven moest worden.
Vervolgens wordt het gewoon afgeleverd in een totaal ander adres van het bedrijvenpark. Gelukkig heeft een collega van me al dezelfde negatieve ervaring opgedaan en kon hij me verwijzen naar een van de depots van een mogelijk ander bedrijf waar het inderdaad was afgeleverd.

De oplossing

Zorg dat de bezorgers hierover streng worden aangesproken. Ik kan aannemen dat het fout kan lopen als de bedrijfs- of adresgegevens niet helemaal duidelijk zijn, maar dat was hier zeker niet het geval

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste T. Clerckx,

    Bedankt voor je bericht.

    Vervelend om te vernemen dat jouw pakket bij het verkeerde bedrijf is geleverd.
    Ik ga jouw klacht doorsturen naar het depot zodat de chauffeur hierover aangesproken kan worden.

    Met vriendelijke groet,

    DPD Customer Service

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TT
Datum
Uiteindelijke oplossing De chauffeur hierover aanspreken en hem wijzen op het belang van een correcte afhandeling van de pakjes.
Status
opgelost
Beoordeling
content