Klacht DPD Pakketservice: Pakketje beschadigd en onbeheerd achtergelaten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 479852
Gebruiker
HJB
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Bezorger heeft in eerste instantie geprobeerd mijn pakje door de brievenbus te duwen waardoor het pakje beschadigd is geraakt en is gescheurd. Toen bezorger merkte dat het niet paste, heeft hij het pakje bovenop de brievenbus neergezet en is weggereden.

Gewenste oplossing

Ik heb niks aan een compensatie, ik wil gewoon dat dit niet meer voorkomt. Ik ben in het algeheel erg ontevreden over de bezorging van DPD en krijg al buikpijn als ik zie dat DPD mijn pakje gaat bezorgen. Voor hetzelfde geld was mijn pakje door een voorbijganger meegenomen.
Geboden oplossing
Geen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    HJB
    Datum
    Zie klacht.
  2. Auteur
    HJB
    Datum
  3. Auteur
    HJB
    Datum

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen