Klacht DPD Pakketservice: Pakketje is kapot

Klachtnummer
# 465294
Gebruiker
Pakketjekapot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vrijdag een pakket bezorgd voor mij op dat moment was ik niet thuis heeft de pakketbezorger het pakketje over de poort heen gegooid en wat ik bestelt heb is nou kapot

De oplossing

Tot ze een nieuwe voor mij betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen