Opgelost door DPD Pakketservice: Pakketje niet aan voordeur gebracht

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 417559
Gebruiker
Renate
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Salontafel besteld, kwam netjes binnen de tijd, ik woon in een massionette op de eerste verdieping. Er word aangebeld, ik doe de benedendeur via knop open, doe mijn voordeur alvast open zodat ie niet nog een keer hoeft aan te bellen, ik hoor de bezorger beneden, vervolgens hoor ik de deur dicht slaan en zie hem weg(door raam in portiek) weg rijden. Het pakketje was redelijk groot en zwaar. Ik heb m naar boven getild maar door mijn rugklachten had ik daar al snel spijt van. Heb het nog mee gemaakt dit!!

De oplossing

Chauffeur erop aan spreken

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Philippi,

    Bedankt voor je bericht. Vervelend om te vernemen dat de chauffeur het pakket niet naar boven heeft gebracht.
    Excuses hiervoor.
    Ik ga jouw klacht over de chauffeur doorsturen naar het depot zodat hij hierover aangesproken kan worden.

    Met vriendelijke groet,

    Customer Service DPD

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Renate
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bestuurder zou er op aangesproken worden, geen idee of dit al gebeurd id
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?