Klacht DPD Pakketservice: Pakketje niet ingeleverd en geen contact met ontvanger.

Klachtnummer
# 321056
Gebruiker
Mon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakketje liegt bijna 2 weken in DPD Best en nog steeds niet ingeleverd.

De oplossing

Wat is in de hand?Elke keer krijg ik andre verhaal. Foto's van de zending a.u.b.
Pakket is helemaal beschadiging?
Wie doet warde van pakket betalen?

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Hallo,

    Helaas heb ik geen foto's van jouw pakket. Daar kan ik je niet aan helpen, sorry.
    Kun je mij het 14-cijferige pakketnummer van deze zending sturen? Dan ga ik voor je kijken waar jouw pakket momenteel is en hoe je het alsnog snel kunt ontvangen.
    Alvast bedankt voor je reactie!
    Groeten, Wendy.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen