Klacht DPD Pakketservice: Pakketjes voor de deur zetten zonder toestemming.

Klachtnummer
# 447632
Gebruiker
Mylo1
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik bestel een tv meubel vij vidaxl dat via dpd wordt bezorgd. Dit is al de 2de x dat jullie bezorgers de spullen voor mijn deur zetten zonder toestemming of iets. 1ste x hebben jullie al mij pakket opnieuw moeten opsturen en betalen omdat ze mee hebben genomen voor me deur. Nu was meegenomen door buren verder op. Ik heb wel terug gekregen maar had net zo goed weer weg kunnen zijn. Woon in een flat je moet geen spullen voor je deur laten staan want is zo weg. Vervolgens als ik bel wordt er niet opgenomen en kan ik weer mailtjes gaan sturen. Vindt echt slecht de manier hoe jullie met klanten omgaan. Ik besteld al niet eens meer op sommige sites omdat ik weet dat jullie dan bezorgen. Is echt te triest voor woorden. Mag hopen dat ik hier wel reactie krijg zoals het hoort.

Gewenste oplossing

Het oplossen want ik wordt zat elke x hetzelfde probleem.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen