Klacht DPD Pakketservice: Pakketjes worden direct naar Pick-up point gebracht onder mom 'bewoner niet thuis'.

Klachtnummer
# 338739
Gebruiker
Monique
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger komt niet thuis langs maar levert pakket direct op pick up point af. Is al meerdere keren voorgekomen. Klantenservice DPD geeft aan niets anders te kunnen doen dan een klacht in te dienen (wat tot nu toe niet geholpen heeft).

De oplossing

Alsnog het pakket op dezelfde dag laten thuis bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Liebergen,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wanneer dit gebeurd kunnen wij inderdaad alleen een klacht aanmaken. Wij hebben de mogelijkheden niet om de chauffeur terug te sturen. Ook niet als het via deze site gemeld wordt. Hoe vervelend het ook is wij hebben ook richtlijnen en kunnen geen ijzer met handen breken. Wanneer u contact met ons opneemt via onze eigen kanalen zullen wij u altijd helpen voor zover dit mogelijk is. Met vriendelijke groet, Anniek

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen