Opgelost door DPD Pakketservice: Pakketlabel niet te wijzigen en dus geld kwijt.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 414987
Gebruiker
V.J.Z. Visser
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Per ongeluk heb ik een pakketlabel aangemaakt voor een te klein pakket. Het gewicht wijzigen kan niet, het pakket annuleren kan ook niet, het adres wijizgen kan ook niet.
Je bent gedwongen een ander pakketlabel te kopen.
Vervolgens blijkt ook nog eens dat een label na 10 dagen vervalt. Belachelijk dat je betaalt voor een dienst die je niet kunt afnemen of afzeggen!
Nu heb ik dus betaald voor niks: geld kwijt.

De oplossing

Ik wil het betaalde bedrag teruggestort krijgen. 21,50 weggooien omdat DPD geen wijzigingen toestaat gaat me te ver.

1 reactie

  1. Auteur
    V.J.Z. Visser
    Datum
    DPD reageert niet op hun eigen klachtenformulier noch op klachtenkompas. Fraai. Slechte service.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
V.J.Z. Visser
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen geld terug, maar een jaar de tijd om alsnog een pakket te sturen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen