Klacht DPD Pakketservice: pakketten niet volledig bezorgd en geopend en leeggehaald

Jayh64

1. DPD kondigt bestelling aan en wijzigt die vervolgens zonder opgaaf van reden.
2. Zelfde bestelling wordt opnieuw aangekondigd en andermaal niet geleverd. Dit keer wel een reden opgegeven: adres ontvanger onjuist.
3. Bellen (kost geld, eigenlijk absurd omdat zij de veroorzaker zijn) met DPD. Adres gecontroleerd en juist bevonden. Dame aan de telefoon verzekerde mij dat t nu goed komt en de volgende dag (we zijn inmiddels een week verder) geleverd gaat worden.
4. DPD bevestigd levering per mail en sms maar niet van alle paketten. Weer bellen. 'Nee, mijnheer alles wordt vandaag geleverd'.
5. Bestelling niet compleet geleverd. Slechts 1 van de drie pakketten die bovendien is opengemaakt en waar duidelijk spullen ontbreken.
6. Weer bellen. Nee mijnheer wij kunnen u niet helpen want u bent geen klant van ons.
7. Conclusie... hopeloos amateuristisch bedrijf dat geen service verleent. Pakketten nooit gekregen.

Compensatie omzetderving

Jayh64
    Het is dus niet alleen dat 2 van de 3 pakketten niet aankomen. Het pakket dat wel aankomt was opengemaakt en niet volledig!
    04083013130707
    04083013130708
    04083013138088
    Jayh64
    Ben toch redelijk bedreven in de Nederlandse taal maar kan geen touw vastknopen aan uw antwoord. Dat het niet zo'n nette levering betreft is een understatement. Het afleveradres heb ik moeten wijzigen omdat volgens jullie het oorspronkelijke (juiste) afleveradres niet bestond. Wat gaan jullie doen ter compensatie aangezien de levering ver buiten de afgesproken levertijd heeft plaatsgevonden?
    Jayh64
    Geen reactie op mijn laatste bericht. DPD SUCKS!!!!!
    Jayh64
    Omdat de reactie van DPD niet in beeld komt hierbij hun laatste respons ... "Hallo, DPD zal geen compensatie geven vertragingen met leveringen kan gebeuren. Mocht je nogsteeds spullen missen van een levering zal je dit bij de verzender moeten melden. Met viendelijke groeten, Martijn"

Anders gezegd ... Ik krijg een zending te laat en incompleet en DPD zegt "dat is niet ons probleem maar van de verzender" .... Dit is met afstand het meest klantonvriendelijke bedrijf dat ik heb meegemaakt.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?