Klacht DPD Pakketservice: Pakketten worden niet geleverd, beloftes worden niet nagekomen

J.F. de Vos

Pakketten worden niet geleverd. Steeds met dezelfde melding,
Onbestelbaar- onjuist adres. Of dat het pakket bezorgd is, terwijl dat helemaal niet zo is. Wacht nu al op 2 pakketten.

Mijn adres is 100% juist.
Diverse keren gebeld, zeer lang in de wachtrij gemiddeld 15 tot 25 minuten. Beloofd wordt dat het de andere dag geleverd wordt. Gebeurd niet, afspraken worden niet nagekomen.

Bedrijf met zeer slechte reviews. En opvallend veel uit mijn directe woonomgeving.

Pakketten leveren en stoppen met de meldingen dat mijn adres niet juist is.

J.F. de Vos
    Krijg nu tot mijn verbazing een mail dat mijn pakket vandaag geleverd word. Als ik op de track en trace link klik staat er dat het al geleverd is op woensdag 13 mei.
    Zie bijlage, ik heb niets ontvangen.
    Update:
    Tot mijn stomme verbazing is hetzelfde pakket nu al voor de tweede keer afgeleverd, (zie bijlage) volgens DPD. Nog steeds niets ontvangen!!!!
    Update:
    Dit bedrijf heeft wel lef, liegen alles aan elkaar. Dit is de laatste melding van de afleverstatus:

Afleverpoging was niet succesvol.
    Ontvanger niet thuis voor de tweede keer. Het pakket wordt opgeslagen voor 7 dagen en daarna automatisch retour verzonden naar afzender. Neem contact op met DPD.

Lekker de schuld afschuiven naar de klant. Er is altijd iemand thuis, nooit geen briefje in de bus van DPD. Dan nog durven te melden dat " ontvanger niet thuis is voor de tweede keer" En nog steeds geen pakketten ontvangen!!
    J.F. de Vos
    Eerste pakket vandaag geleverd. Tweede pakket van Amazon met: Tracking-id: 01378963368470 (zie bijlage) ligt nog steeds in hetzelfde depot in Etten-Leur.

Waarom niet gelijk geleverd??
    J.F. de Vos
    Waardeloos, tweede pakket doodleuk terug gestuurd naar verkoper. 4x mijn adres gegevens geverifieerd door Amazon en dpd 100% correct. Niks mis mee. En dan nog terug sturen!

J.F. de Vos
Geen oplossing aangeboden, nooit geen reactie terug gekregen van DPD. Extreem onprofessioneel bedrijf, wat mij betreft beter kan stoppen 👎😠 Alle begrip voor postbezorging bedrijven ten tijde van de corona crisis. Maar zo ga je niet met je klanten om. Dit is jullie broodwinning, die wij betalen.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?