Klacht DPD Pakketservice: Parcelshop op vakantie, kan pakket niet ophalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 317390
Gebruiker
Anna1960
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Pakket bezorgd bij parcelshop, parcelshop gaat de volgende dag op vakantie. Meer dan 3 weken moeten wachten voordat ik mijn pakket op kon halen.
En niemand neemt enige verantwoordelijkheid. DPD wijst naar de shop en de shop wijst naar DPD dus niemand neemt vernatwoordelijkheid.

De oplossing

Voor mij nu enige genoegdoening omdat ik wat ongemak heb gehad tijdens mijn vakantie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DPD Pakketservice is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anna1960
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?