Opgelost door DPD Pakketservice: Product beschadigd aangekomen bij ontvanger

anoniem

Ik had iets verstuurd naar iemand (was een screenprotector),en de ontvanger heeft het vandaag ontvangen,en appt mij dat het beschadigd is aangekomen.

Product geld + verzendkosten vergoeden

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw Abdul, wat vervelend om te horen dat de inhoud van het pakket beschadigt is aangekomen. Hiervoor kun je als verzender contact opnemen met onze verzenders afdeling. Hun contactinformatie vind je hier: https://www.pakkettenversturen.nl/Contact

DPD klantenservice

anoniem
DPD Gaat onderzoek doen, 1 Goedemiddag, Bedankt voor uw mail. Excuses dat het pakket beschadigd is aangekomen bij de ontvanger. Heeft u misschien de factuur en foto's van het pakket voor ons? Graag ontvangen wij ook onderstaande formulier ingevuld terug. Zodra wij deze gegevens hebben, kunnen wij een onderzoek starten. Met vriendelijke groet / kind regards, Guido DPD NL 2 Beste Abdul, Hartelijk dank voor de aanvullende informatie. Ik heb het dossier overdragen aan de afdeling claims. Zij informeren je begin volgende week nader. Met vriendelijke groet / kind regards, Niels Booij DPD NL update (15-04-2019): schadevergoeding van DPD (nog niet ontvangen) update (07-05-2019): nog steeds geen geld ontvangen Update 13 mei 2019: geld ontvangen

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?