Klacht DPD Pakketservice: Retour

# 197408
Mara.D

Ik heb uit China ringen besteld, en ze horen thuis aan te komen. Er is geen mail en/of brief verstuurd dat ik het kon ophalen. Toen ik vandaag keek op DPD website stond er opeens dat het 1-10-2016 in Amsterdam was en ik het kon ophalen. En daarna stond er dat mijn adres onjuist was. En daarna 13.10.2016-Erftstadt-Lechen ... Geleverd(Retour). En ik wacht al bijna 3 maanden op mijn bestelling. Er is dus wel aangegeven dat het geleverd is maar ik heb niks ontvangen.

Ik zou graag mijn pakket willen ontvangen.

DPD Pakketservice
    Hallo Mara,

Bedankt voor je bericht.
    Graag wil ik met je meekijken,kan helaas niets vinden onder je adresgegevens en het nummer wat je me doorgeeft (JE16091911226) is geen DPD pakketnummer. Heb je misschien van de leverancier een 14 cijferig nummer doorgekregen?

Alvast bedankt.
    Vriendelijke groeten,
    Maria
    Mara.D
    Beste Maria,
    Ik heb deze track-code gekregen van het bedrijf
    015051315829963. Hiermee kon ik mijn bestelling volgen.
    Mvg,
    Mara
    DPD Pakketservice
    Hallo Mara,

Bedankt voor je reactie.
    Ik heb even de status van je pakket bekeken, maar helaas is deze weer retour ontvangen bij de verzender wegens een adresprobleem.
    (er is ook geen reactie van hen ontvangen met een nieuwe instructie)
    Graag in deze contact opnemen met de verzender om je pakket opnieuw te versturen.
    Excuses voor het ongemak.
    vriendelijke groeten,
    Maria

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?