Klacht DPD Pakketservice: Retour

Klachtnummer
# 197408
Gebruiker
Mara.D
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb uit China ringen besteld, en ze horen thuis aan te komen. Er is geen mail en/of brief verstuurd dat ik het kon ophalen. Toen ik vandaag keek op DPD website stond er opeens dat het 1-10-2016 in Amsterdam was en ik het kon ophalen. En daarna stond er dat mijn adres onjuist was. En daarna 13.10.2016-Erftstadt-Lechen ... Geleverd(Retour). En ik wacht al bijna 3 maanden op mijn bestelling. Er is dus wel aangegeven dat het geleverd is maar ik heb niks ontvangen.

De oplossing

Ik zou graag mijn pakket willen ontvangen.

3 reacties

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Hallo Mara,

    Bedankt voor je bericht.
    Graag wil ik met je meekijken,kan helaas niets vinden onder je adresgegevens en het nummer wat je me doorgeeft (JE16091911226) is geen DPD pakketnummer. Heb je misschien van de leverancier een 14 cijferig nummer doorgekregen?

    Alvast bedankt.
    Vriendelijke groeten,
    Maria
  2. Auteur
    Mara.D
    Datum
    Beste Maria,
    Ik heb deze track-code gekregen van het bedrijf
    015051315829963. Hiermee kon ik mijn bestelling volgen.
    Mvg,
    Mara
  3. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Hallo Mara,

    Bedankt voor je reactie.
    Ik heb even de status van je pakket bekeken, maar helaas is deze weer retour ontvangen bij de verzender wegens een adresprobleem.
    (er is ook geen reactie van hen ontvangen met een nieuwe instructie)
    Graag in deze contact opnemen met de verzender om je pakket opnieuw te versturen.
    Excuses voor het ongemak.
    vriendelijke groeten,
    Maria

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen