Klacht DPD Pakketservice: Schandalige afhandeling van niet geleverd pakket zonder tegen bericht door n mogelijke vertraging.

J

Volgens de mail zou mijn pakket vandaag worden geleverd. Dus niets ontvangen. Om 17.00 uur de dpd gebeld half uur in de wacht. Daar kreeg ik n dame aan de lijn. Ik meld dat mijn pakket nummer niet wordt herkend aan de telefoon. De dame antwoord dat hun systeem mobiele telefoons niet herkend bij t intoetsen van t pakket nummer. Ik meld dat er geen voortgang zit in de tracing route op de site. En ik toch vandaag t pakket verwacht. Dat beloifd men mij per mail. Ze kijkt in haar systeem en meldt " o dat zal na t weekend worden" we moesten maar rekening houden met de vertraging door Corona. Volste begrip hoor. Maar men beloofd vandaag leveren op de mail. Men doet zich geen moeite om te melden dat t pakket vertraging heeft. Ook daar is hun systeem niet op ingericht. " U denk toch niet dat wij die duizenden pakketten na gaan bellen?" Zegt ze. Ongelofelijk. De dame kreeg t warm onder haar billen en gooide zomaar de hoorn op de haak. Grof schandaal. T internet staat vol klachten. Nooit iets mee verzenden zeg ik. Wat n schandalige manier van afhandeling. De leidinggevende kreeg ik niet aan de lijn, omdat deze volgens mevrouw zich daar mee niet wilde bezig houden. Ongelofelijk. Zonder enige schaamte. Voor trainingsdoeleinden nemen ze de gesprekken op. Nou doe er je voordeel mee.

Hun systeem aanpassen zodat er juiste informatie word verstrekt mbt track en tracé. Zorg voor professionele telefonistes die niet zo asociaal hun zaken afhandelen. De wachttijd is belachelijk lang kost ook nog 0,50 cent. Als men overvraagd is gooit men de hoorn erop.

J
Totaal niets, en geen reacties.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?