Klacht DPD Pakketservice: Site van niewelevering.nl werkt niet

Saskia28

De site geeft aan dat je een nummer moet invullen en een SMS of je postcode. Op het "We hebben je gemist" formulier staat maar 1 nummer. Dus dat vul je in maar dan zegt de site dat je inlog niet goed is. Iets anders kan ik niet invullen want andere gegevens heb ik niet. Als je dan belt met de klantenservice krijg je een chagrijnige dame aan de lijn (waarschijnlijk omdat ze alleen maar boze klanten aan de lijn krijgt). Die dame vertelt je dan doodleuk dat er die dag nog een poging wordt gedaan. WEER op een onmogelijk tijdstip, dat NIET staat aangegeven op het "We hebben je gemist" briefje, dus al zou je willen je kan niet eens zorgen dat je op tijd thuis bent. Dan probeer je opnieuw op nieuwelevering.nl iets te regelen, wat opnieuw niet lukt. Waardeloos systeem dus!!!!!

Zorg dat de site werkt of dat op het "We hebben je gemist" briefje de juiste code staat zodat je kan inloggen.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?