Klacht DPD Pakketservice: Slecht communicatie!

Geran

Eerder klacht vermeld van dpd chauffeur , deze stopt voor de deur rijd weer door en daarna krijgen we een mail dat het pakketje niet afgeleverd kon worden?
Na telefonisch contact met dpd werd verteld dat het pakketje vanavond of morgenvroeg word afgeleverd.?
Daarna krijgen we wederom een mail dat het pakketje is afgeleverd?
Wij hebben niemand gezien van dpd en niets ontvangen.! 😡
Mijn vrouw inheeft nu contact via chat dpd medewerker en deze houd zich ook van de domme.
Dit is een vervoerder die onder contract staat bij dpd en zij kennen deze persoonlijk maar er komt geen actie.!
Pakketje niet ontvangen geld kwijt en niemand doet iets, dit is diefstal!
Wij gaan verdere stappen ondernemen.......

Inmiddels om 20.39 uur word het pakketje alsnog afgeleverd.
Dit terwijl wij in een mail een bevestiging kregen dat het pakketje om 17.41 uur al geleverd was. 🙈

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw Mauriks,

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het vervelend om te vernemen dat er wat onduidelijkheid was over je pakket.

Erg fijn om te horen dat jouw pakket uiteindelijk toch is geleverd, ondanks dat het niet helemaal goed verliep. Ik heb de klacht in ieder geval doorgestuurd naar ons depot, zodat zij de desbetreffende chauffeur hier ook op kunnen aanspreken.

Customer Service DPD

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?