Klacht DPD Pakketservice: Slecht service

Ibo09

Slecht service. Ik heb een week op mijn pakketje gewacht maar nog steeds niet binnen. Chauffeur heeft geen zin te werken. Maar toch heeft dat schade geleden.
Ik heb ze gebeld maar ze konden niets doen alleen hopen dat het wel het volgende jaar wordt bezorgd.

Ik heb schade gelden doordat het niet bezorgd is . Ik wil dat ze mij schadevergoeding betalen.
Ik heb met klantenservice gesproken en die geven aan dat het pakketje drie keer geladen door de chauffeur. En twee keer heeft het pakketje als achterstand gemeld de reden is dat er geen genoeg tijd was . En de derde keer heeft de chauffeur het pakketje thuis gescant. Vervolgens had ik ze gebeld om te vragen waar het pakketje gebleven was geven ze aan dat het pakketje terug meegenomen door de chauffeur en afgeleverd aan de depot van dpd. In dit geval heb ik schade geleden als eerste heb ik verzendkosten betaald als tweede moest ik het producten kopen bij een winkel met hoge inkoopprijs en als vierde heb ik drie keer moet wachten thuis op mijn pakketje en als laatste heb ik twee keer de afspraak moet verplaatsen. Ik vind het belangrijk dat mij schade worden vergoed.

DPD Pakketservice
    Goedemiddag.

Ik zie de melding 'Geen acceptatie van goederen'. Dat betekent dat het pakket helaas vanuit het depot niet kon worden meegegeven aan de chauffeur. Letterlijk staat er eigenlijk dat 'de chauffeur de goederen niet heeft afgehaald' maar waardoor die melding is ontstaan kunnen wij helaas niet achterhalen. De melding heeft dus betrekking op het depot en betekent niet dat de ontvanger het niet heeft geaccepteerd. Met andere woorden: Jouw adres stond wel op de rit, maar het pakket heeft nooit in de bus gelegen.
    Normaal gesproken plannen we het dan automatisch voor de eerstvolgende werkdag in. Ik heb er op dit moment nog geen informatie over maar naar verwachting kun je het pakket dus *** alsnog ontvangen. Op www.dpdpredict.nl verschijnt in de loop van de ochtend op de dag van levering het tijdvenster waar binnen je het pakket kunt verwachten. Als dit te lang duurt mag je het eventueel met de afzender bespreken. Wellicht is er dan iets anders met het pakket aan de hand en moeten zij het e.e.a. laten uitzoeken door het depot. Mijn excuses voor de vertraging.

Vriendelijke groet,
    Wendy

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?