Klacht DPD Pakketservice: Slechte bezorger

Klachtnummer
# 325650
Gebruiker
Y. Romp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij waren gewoon thuis.
De bezorger heeft het pakket bij de buurvrouw afgegeven zonder een berichtje bij ons achter te laten.
De buurvrouw vertelde de bezorger nog dat wij gewoon thuis waren.
Echt belachelijk!
Het is dat de buurvrouw en ik een goede band hebben anders had ik geeneens geweten waar het pakket was.

De oplossing

Uitzoeken wie de bezorger was en hem op zijn belachelijke, onprofessioneel houding aanspreken.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Hallo Yvonne, dit is inderdaad niet de manier waarop we willen bezorgen. Helaas kunnen we op dit moment nog niets voor je betekenen. We zouden graag in een privébericht het pakketnummer willen ontvangen zodat we dit door kunnen zetten naar de afdeling transport. Zij zullen dit verder oppakken. Groeten, Karin.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen