Klacht DPD Pakketservice: slechte bezorging, bezorging? niet gedaan wel betaald

Klachtnummer
# 408710
Gebruiker
B. Vink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Weer geen pakje thuis bezorg maar op een parcelcentrum afgegeven.
Erg vervelend er is betaald voor thuis bezorging, bezorg dan ook thuis .
Ik was gewoon thuis
Er zit ook GEEN briefje in de bus dat de bezorgen mij niet thuis aantrof.

De oplossing

Weer geen pakje thuis bezorg maar op een parcelcentrum afgegeven.
Erg vervelend er is betaald voor thuis bezorging, bezorg dan ook thuis .
Ik was gewoon thuis
Ik wil ook gewoon thuis bezorgd krijgen Ik heb genoeg betaald voor THUIS bezorging, Nu kan ik er achteraan.

1 reactie

  1. Auteur
    B. Vink
    Datum
    Het nummer is: 12640004192265

    Ik weet niet welk contact formulier je bedoelt op de website?
    het is niet makkelijk om jullie te bereiken.
    Helaas mailen jullie weer net noreplay .
    Bellen na 1800 gaat ook niet en een klacht in dienen voor 50 cent per gesprek lijkt mij ook erg gek hé, ik ben al niet tevreden. Dan nu ook nog voorstellen dat ik jullie mag bellen en daar extra voor moet betalen is niet echt slim.
    Past blijkbaar in de filosofie van DPD veel betalen weinig leveren.....

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen