Klacht DPD Pakketservice: Slechte bezorging en te makkelijk afgeven bij een pickuppoint, zeggen niet thuis, maar was wel thuis

GerergerdeArnhemse

Ik heb de afgelopen 2 weken 3 pakketten geleverd gekregen door jullie. Nu is het zo dat ik alle 3 de keer volgens de bezorger niet thuis zou zijn geweest en ik het bij een pickuppoint de pakketten op moet halen.
Maar mijn verbazing is dat ik alle 3 de keren gewoon thuis was en ik niemand aan de deur heb gehad. Gisteren weer, het gaat om een zwembad en die is toch niet zo heel licht. Maar ik denk dat men zelf ook de pakketten te zwaar vind om voor de deur te bezorgen. Ze zijn bij ons met de weg bezig en men kan met de auto niet voor de deur komen, maar ik vind dit geen excuus om dan maar de pakketten naar het pickuppoint te brengen en mij te laten schouwen met die pakketten. Dit snap ik alleen als ik niet thuis zou zijn. Dit moet niet kunnen toch, al snap ik dat het even vervelend is, maar dat is toch jullie job.

Uitzoeken wat de rede is van het niet aan de deur willen brengen en hen er dan op aanspreken. Ik kan er tenslotte niks aan doen dat men met de weg bezig is.

GerergerdeArnhemse
    Ik vind het jammer dat men niet reageert of laat weten dat men er wat mee wil gaan doen.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?