Opgelost door DPD Pakketservice: Slechte bezorging

sad Opgelost
W.J. Westheim

Pakket nr 05118985915586, zou maandag tussen 1600 en 1700 uur afgeleverd worden, hier voor thuis gebleven, niemand komen opdagen, op dpd stond weer mee teruggenomen na onsuccesvolle bezorging, opnieuw poging gedaan om nu te laten bezorgen bij pickup punt in tegelen, de passant, zou woensdag geleverd worden daar, daar is ook niks bezorg die dag, donderdagavond bracht iemand die op Kaldenkerkerweg 125 in tegelen woont het pakketje naar ons, was bij hem voor de deur in de tuin gelegd, stond duidelijk op pakketje 124, vind dit ronduit schandalig en zal het bedrijf wat dit pakketje waar ik het besteld heb hier ook over informeren, hoop nog een reactie van jullie te krijgen
W. Westheim
Kaldenkerkerweg 124
5932cx Tegelen
0773732676
Email : gertie.engels@telfort.nl

In elk geval een berisping van de betreffende bezorging, want dit kan zo niet

DPD Pakketservice
    Beste meneer/mevrouw Westheim,

Bedankt voor je bericht. Allereerst mijn excuses voor de late reactie.
    Wegens grote drukte van de afgelopen weken, is het helaas niet gelukt om eerder te reageren.
    Vervelend om te vernemen dat jouw pakket zonder toestemming was neer gezet. Excuses hiervoor.
    Ik ga een klacht over de chauffeur doorsturen naar de desbetreffende afdeling.

Customer Service DPD​

W.J. Westheim
Chauffeur op gedrag aanspreken? Eventueel berisping?

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?