Klacht DPD Pakketservice: slechte bezorging

Klachtnummer
# 436383
Gebruiker
rene
Datum
1 reactie

Details

De klacht


ik heb een klacht over de bezorging van mijn pakket.
het pakket is gisteren voor de voordeur neer gezet
terwijl ik aan de doorgaande weg woon met fietspad. de voordeur ligt 4meter van de weg.
er komt veel .verkeer langs. er zat voor bijna 400euro aan goederen in.
dan verwacht ik dat ze het minimaal achter het huis zetten. dit vindt ik echt niet normaal.
en er is ook geen briefje achter gelaten van bezorging.

mvg rene

De oplossing

bezorgers beter opleiden/voorligten en meer bezorgtijd geven

1 reactie

  1. Auteur
    rene
    Datum
    ik heb een klacht over de bezorging van mijn pakket.
    het pakket is gisteren voor de voordeur neer gezet
    terwijl ik aan de doorgaande weg woon met fietspad. de voordeur ligt 4meter van de weg.
    er komt veel .verkeer langs. er zat voor bijna 400euro aan goederen in.
    dan verwacht ik dat ze het minimaal achter het huis zetten. dit vindt ik echt niet normaal.
    en er is ook geen briefje achter gelaten van bezorging.

    mvg rene

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen