Klacht DPD Pakketservice: Slechte Bezorgservice

Veerle92

Wat een enorm slechte bezorgservice.
Mijn pakket is vrijdag 1 mei verstuurd en ik heb hem nu nog steeds niet ontvangen (6 mei)

Via de track en trace code kan je je pakket volgen, hij heeft vanaf vrijdag 1 mei 9:30 tm 5 mei 16:00 in het depot gelegen, niks mee gedaan dus. HIj is nu pas "onderweg"

Ik begrijp dat door de corona het iets langer duurt, maar zowat een hele week??? Met DHL en PostNL krijg je je pakket wel optijd hoezo kunnen deze diensten het wel. Helaas heeft de verzender DPD gekozen, Zelf zou ik nooit meer gebruik maken van de services van DPD. Dit is namelijk niet de eerste slechte ervaring die ik met DPD heb!

Asap mijn pakket bezorgen AUB
maar vermoed dat deze vraag tevergeefs is en dat mijn pakket er morgen nog steeds niet is!

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Veerle92
    Absurd gewoon. 1 mei is mijn pakket verstuurd.
    Vandaag 11 mei is het pas geleverd. Op de klacht is nooit gereageerd.

7 mei heb ik iets besteld wat via PostNL geleverd werd. Zaterdag ochtend gewoon in huis.Iets vertraging door de corona maar wel netjes en snel geleverd!. Hoe kan het dat PostNL het wel kan en DPD 11 dagen nodig heeft om een pakket te kunnen bezorgen.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?