Klacht DPD Pakketservice: Slechte bezorgservice

Klachtnummer
# 414968
Gebruiker
Maastricht
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dpd wilde pakket bezorgen, terwijl er niemand thuis was. Op briefje in bus staat dat pakket naar afhaalpunt wordt gebracht. Via track&trace is echter ingevoerd dat pakket bij buren is afgegeven. Bij eerste telefonisch contact met dpd wordt gezegd dat pakket toch echt bij de buren is afgeleverd. Buren weten echter van niets. Intussen mail ontvangen van dpd dat pakket bij buren (naam en huisnummer wordt aangegeven) is afgegeven. Bij opnieuw telefonisch contact wordt gesteld dat pakket naar afhaalpunt is gegaan en dat het onmogelijk is dat er een tweede bezorgafspraak thuis wordt gemaakt.
Conclusie: wordt dpd chauffeur! Dan kun je doen en laten wat je wil. Vul gewoon wat in op het ‘gemist’ briefje, ga lekker toeren en lever aan het einde van je werkdag alles in bij het afhaalpunt.

De oplossing

Dpd zou wat mij betreft het pakket opnieuw thuis moeten aanbieden.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Hogenboom,

    Bedankt voor je bericht. Allereerst mijn excuses voor de late reactie.
    Wegens grote drukte van de afgelopen weken, is het helaas niet gelukt om eerder te reageren.
    Volgens ons systeem heb je jouw pakket inmiddels afgehaald bij de parcelshop. Is dit niet het geval, adviseer ik je om contact op te nemen met de afzender.
    De afhandeling van het onderzoek zal tussen DPD en de afzender plaatsvinden.

    Met vriendelijke groet,

    Customer Service DPD​

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen