Klacht DPD Pakketservice: Slechte communicatie en statsupdates

Klachtnummer
# 452419
Gebruiker
mattievlaar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Pakketje al sinds donderdag in Oirschot, letterlijk 50 minuten hier vandaan. Toch gebeurt er niks en blijft het pakketje - dat ik morgen écht nodig heb - liggen in het distributiecentrum. Prima op zich, maar waarom geen communicatie en updates? Heb geprobeerd om contact op te nemen via de website, maar het formulier lijkt afgesloten (de button 'Verzenden' werkt niet) . Ook telefonisch niet te doen, alleen al vanwege de kosten en de wachttijd.

De oplossing

Duidelijkheid scheppen wanneer ik mijn pakketje kan verwachten

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen