Klacht DPD Pakketservice: Slechte communicatie en vreemde gang van zaken van DPD

Klachtnummer
# 257239
Gebruiker
Plopperde
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Een fotowall besteld bij Instawall in Alkmaar. Deze hebben het pakket via DPD 19-03-2017verstuurd. Volgens de trackcode is het pakket uiteindelijk 23-3-2017 in Joure terecht gekomen op het depot, wel stond er bij laadfout. Na 5 dagen gebeld met DPD waarom het pakket niet bezorgd werd. Volgens de meneer aan de telefoon is het pakket dusdanig beschadigd dat het is vernietigd.
Bij de vraag waarom dit niet gecommuniceerd met de ontvanger kreeg ik als antwoord dat ik het zelf maar op moest lossen met de afzender. Bijzonder raar dit. Contact gezocht met het bedrijf in Alkmaar, deze wisten mij te vertellen dat hun ook van niets wisten en dat ze de gang van zaken ook erg vreemd vonden.

De oplossing

Betere communicatie en excuses

1 reactie

  1. Auteur
    Plopperde
    Datum
    Bedankt voor uw snelle reactie.

    De.manier waarop dit tot stand gekomen is met betrekking tot de communicatie is rond uit slecht. Het is toch van de zotte dat een kat moet bellen waar zijn pakket blijft er doodleuk wordt verteld dat het vernietigd is en dat ik maar.contact op moet nemen met de afzender.

    Hier gaat het dus mis. Het is jullie fout. Jullie hadden actief iets moeten doen en dat hebben jullie niet gedaan. Dus ja uit uw antwoord blijkt dat jullie er niets mee doen en de klant alles op laten.lossen

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen