Klacht DPD Pakketservice: Slechte gepraat door bezorger.

Klachtnummer
# 381772
Gebruiker
Dimos51836
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte Heer/Mevrouw,

Hierbij wil ik een klacht in dienen over een bezorger die bij jullie aan het werk is. Ik werd gebeld door de bezorger (ik weet zijn naam niet, maar beneden ga ik de nummer vermelden die hij mij gebeld heeft.) ik werd gebeld en hij echt asociaal gepraat en gezegd dat hij het pakketje via de tuindeur gaat gooien in de tuin terwijl ik zei dat het niet mogelijk is omdat een gevoelige object in het pakket zat. Hij heeft heel boos gereageerd en hij zijn dat hij denoakket bij een boekhandel winkel gaat laten. Ik vond dat prima en hij heeft dus een papiertje gegooid via de post met het adres en hoe laat ik de pakket kan ophalen. Hij heeft gelogen en ik ben 2 dagen achter elkaar gegaan naar de ophaal plek en het pakket was niet bezorgd. Ik heb dus 2 dagen van mijn vakantie verloren, benzine en frustratie. Echt jammer dat jullie zo een bezorger huren en dat hij JULLIE bedrijf zo een slecht naam geeft. De telefoon NUMMER DIE IK GEBELD WERD IS DE VOLGENDE: 0618824535. Door de bezorger ga ik proberen om niet meer vianu bedrijf iets besteld te krijgen, echt jammer. Pakketnummer: 05118980601480

De oplossing

De bezorger aanspreken en op de hoogte houden hoe hij tegen jullie klanten moet praten. Ik hoef verder niks voor mijzelf

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Dimos,
    Bedankt voor je bericht.
    Vervelend om te vernemen dat de chauffeur niet zo netjes heeft gehandeld.
    Ik ga deze klacht doorsturen naar ons depot, zodat de chauffeur hierover aangesproken kan worden.

    Met vriendelijke groet,

    DPD Customer Service

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen