Klacht DPD Pakketservice: Slechte klantenservice

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 443940
Gebruiker
RRN
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketbezorger stond voor de deur 1/- 10 minuten en stapt in en wil weer wegrijden. Wij gaan naar buiten waarop hij zegt pakket zit niet in de bus, dan wordt het morgen geleverd. Vandaag gebeld met dpd, slechte telefonische bereikbaarheid, medewerker Indra aan de lijn die proces niet duidelijk uitlegd. Bij vraag of de planning mij kan bellen over de levering kapt ze het gesprek af en dreigt op te hangen. Bij mijn volgende vraag hangt ze in het gesprek op. Terug gebeld en weer slechte bereikbaarheid.

De oplossing

Contact met mij opnemen over de levering en het precies bespreken, Hoe is dit fout gegaan

1 reactie

  1. Auteur
    RRN
    Datum
    Een week later nog geen reactie van dpd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RRN
Datum
Uiteindelijke oplossing
er is geen contact geweest.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen