Klacht DPD Pakketservice: slechte pakket service. Slechte klantenservice.

Klachtnummer
# 511523
Gebruiker
S.S. Nowak
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb in december en pakket naar Polen gestuurd. Pakket is daar aangekomen, maar heeft de ontvanger nooit bereikt. De ontvanger heeft de boodschap gekregen dat pakket kapot is geworden en moest terug naar de afzender gaan. Inderdaad, ik heb hem ontvangen, overal geplakt met de tape van DPD. Hij is van buiten zichtbaar beschadigd en binnen ratelt kapot cadeau. Ik heb op 28 dec mail gestuurd naar DPD waar ik eis: a/ retour verzendkosten en b/ retour kosten inhoud (20 Euro). Ik krijgt telkens computer gegenereerde reacties, waar staat dat zij sorry zijn en dat pakket in depot is geland, en dat ik contact met afzender moet maken. Maar het is absurd, pakket is niet meer in depot. Hij is bij terug bij mij thuis. Ik ben de afzender. Ik wil mijn geld terug, voor niet voltooid service en verloren waarde van het verzonden item.
Ik heb op 30 dec. 2020 klacht ingediend. Automatisch antwoord was: binnen 24 uur zal ik reactie ontvangen. Maar ik kreeg niets. Op 4 jan. heb ik een herinnering gemaild - tot nu toe geen enkele reactie.

De oplossing

Kosten pakket service terug
Kosten kapotte cadeau in het pakket terug

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen