Klacht DPD Pakketservice: Slechte service, slechte klantenservice (eigenlijk onbeschoft)

Nicole10

Mijn pakketjes (medische artikelen) worden elke keer (al 10 keer) bij de container op de grond gelegd. (ook wanneer het vriest)
Wanneer ik hierover bel met DPD, wordt ik afgewimpeld en kan ik via de site een klacht indienen. Dit heb ik gedaan op 3-12-2018, maar heb tot op heden geen reactie ontvangen. Wanneer ik hierover bel met DPD, is het antwoord dat zij mij niet kan helpen en dat ik maar moet wachten. Wanneer ik aangeef dat dit toch belachelijk is, want ik kan alleen dit nummer bellen, wordt er opgehangen.

Beter kijken naar wat voor personeel zij aannemen, zowel bezorgers als aan de telefoon.

DPD Pakketservice
    Beste Nicole,

Hartelijk dank voor je bericht. Deze site is geen kanaal van DPD. De reactie hier op de site kan dan ook langer duren dan een reactie via social media bijvoorbeeld. Waarom je geen reactie op jouw klacht via de mail hebt gekregen durf ik niet te zeggen daar wij hier geen toegang toe hebben bij webcare. Wanneer wij nog iets voor je kunnen doen kan je ons contacteren via social media. Met vriendelijke groet, Anniek

Nicole10
Dat ik ze via Social media kan benaderen, dit heb ik al gedaan en werd daar ook niet geholpen.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?